Komplett melder nå ovenfor en rekke PS5-forhåndsbestillere at konsollen ikke leveres i år.
Oppdatert, 09:10
Til ITavisen sier Kompletts kommunikasjonssjef Kristin Hovland følgende om lanseringen:
“Komplett har solgt mange, mange tusen PlayStation5. Den svært sterke etterspørsel er sjelden kost for Komplett og vår største utfordring nå er å få produsenten til å levere nok til de mange tusen som har bestilt og kommer til å bestille. Komplett gjør alt i vår makt for å levere konsollene så raskt som mulig til våre kunder og vi vil oppdatere kundene når vi får mer konkrete datoer.”
Annonse
Kjip nyhet for personer i Kompletts PS5-køsystem
“Du står i kø med en forhåndsbestilling og med den informasjonen vi har i dag, kombinert med din plass i køen, så ser det akkurat nå ut til at du dessverre ikke får din PlayStation 5 levert i inneværende år“, er meldingen fra Komplett. Uthevingen er vår.
Ifølge kunden som sendte oss informasjonen bestilte personen allerede i mai.
Dette er e-posten fra Komplett
“Du mottar denne mailen ettersom du er en av alle oss som venter på en PlayStation 5. Du står i kø med en forhåndsbestilling og med den informasjonen vi har i dag, kombinert med din plass i køen, så ser det akkurat nå ut til at du dessverre ikke får din PlayStation 5 levert i inneværende år.
Vi leverer alle PlayStation 5 i henhold til kølisten, og du beholder din plass i køen så lenge du ikke avbestiller.
Du kan se leveringsdato for din ordre under “”. Dato kan endres dersom noen foran deg i køen avbestiller, eller dersom vi får endringer i våre leveranser fra Sony.
Kontakt oss gjerne dersom du har noen spørsmål. Men husk at kundeservice ikke vil kunne gi deg svar på din eksakte køplass eller gi deg noe mer informasjon enn det du selv kan finne under «Mine ordre».”
Annonse